Nawet jeśli nasza praca to nasza największa pasja, zawsze mogą pojawić się rzeczy, które odciągną naszą uwagę od wykonywanych obowiązków. I nie ma w tym nic złego – jako ludzie nie jesteśmy w stanie skupiać się przez całe 8 godzin i musimy co jakiś czas oderwać swoje myśli od służbowych spraw. Problem pojawia się wtedy, gdy minie nam cały dzień w pracy, a my nie jesteśmy w stanie określić, które zadania udało nam się zrealizować. Doskonale natomiast pamiętamy przepis na zupę, który znaleźliśmy rano w Internecie, ploteczki od koleżanki z sąsiedniego działu czy rozmowę telefoniczną z siostrą. Przynajmniej część winy leży po stronie rozpraszaczy. Czym są i jak się ich pozbyć? Oto kilka sprawdzonych sposobów! więcej
Blog
Biuro jest miejscem, w którym spędza się sporą część dnia. Oprócz tego stanowi również wizytówkę każdej firmy. W związku z tym, tak ważne jest, aby zaprojektowane wnętrze podkreślało zarówno charakter branży przedsiębiorstwa jak i uwzględniało, to co jest w aranżacjach biurowych najmodniejsze. Jakie trendy będą zatem obowiązywać w 2019 roku? więcej
Rozpoczęła się jesień, a wraz z nią, już niestety nie tak piękna i słoneczna pogoda, do której przywykliśmy przez ostanie kilka miesięcy. Chodząc do pracy przez ten czas, nie musieliśmy zastanawiać się nad tym co zrobić z kurtkami, płaszczami, deszczówkami, czy parasolkami bo zwyczajnie nie były nam one potrzebne. Teraz czas najwyższy rozejrzeć się za meblami do przechowywania ubrań, które najlepiej sprawdzą się w biurze. Na jakie postawić? więcej
Jesień to wyjątkowa pora roku, która szczególnie intryguje nas swoją niesamowitą eksplozją barw. Różnokolorowe liście, mieniące się w promieniach złocistego słońca, wprowadzają nas w nostalgiczny nastrój. Ta magiczna aura za oknem, może zainspirować nas, do ozdobienia biura w piękne, jesienne dodatki i motywy. Macie już jakieś pomysły? Jak nie, to przedstawimy wam kilka ciekawych propozycji! więcej
25 maja tego roku, w całej Europie weszło w życie unijne Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych, czyli RODO. Co to oznacza dla firm i jakie środki zapobiegawcze w związku z tym należy przyjąć? Przedstawimy tu kilka wskazówek dotyczących tego, jak bezpiecznie przechowywać dokumenty. więcej
Pracujesz w domu, ale czujesz, że masz problemy ze skupieniem się, a wszystko wokół Cię rozprasza? Może już czas zatem wynająć własne biuro coworkingowe? Zanim zdecydujesz się na ten krok, przedstawimy jego wszystkie zalety i wady. więcej
Komputer jest głównym narzędziem pracy w większości firm. Wielu pracowników spędza przy nim, wykonując swoje zawodowe obowiązki, nawet po kilkanaście godzin dziennie. Jak zatem powinno wyglądać stanowisko pracy przy komputerze? Przedstawimy kilka sposobów, dzięki którym stworzymy idealne miejsce do rozwoju i pracy, każdej z zatrudnionych w biurze osób. więcej
Zapewnienie odpowiedniego oświetlenia w pracy biurowej jest tak samo ważne jak inne aspekty, dotyczące umeblowania, czy wyboru kolorystyki pomieszczenia. Nieprawidłowe jego rozmieszczenie, za słabe, czy za mocne natężenie, może odbić się na złym samopoczuciu pracowników. Oczy ulegają wtedy szybciej zmęczeniu, co znacznie zwiększa uciążliwość wykonywanych obowiązków zawodowych. Pośrednio może być nawet przyczyną wypadków w pracy. Jakie zatem powinno być idealne oświetlenie w pracy biurowej? więcej
W ostatnich latach podejście do projektowania biur uległo znacznej zmianie. Architekci za główny cel stawiają sobie stworzenie takiej przestrzeni, która będzie sprzyjać twórczemu myśleniu i wydajności pracowników. W jej kreowaniu uwzględnia się zarówno zasady ergonomii jak i najnowsze, obowiązujące trendy. Zatem jaka aranżacja biura w 2018 roku będzie najmodniejsza? Zapraszamy do lektury. więcej
Popularną formą urządzania miejsca pracy jest biuro typu open space. Jak każda moda, ta na otwartą przestrzeń biurową przyszła do naszego kraju z Zachodu. Taka aranżacja ma zarówno swoich zwolenników jak i przeciwników. Przyjrzyjmy się bliżej w jaki sposób najlepiej wygospodarować takie miejsce, aby stało się jak najbardziej przyjazne każdemu pracownikowi. więcej
Powitanie klienta lub kontrahenta w siedzibie przedsiębiorstwa może zaważyć na losach dalszej współpracy. Olbrzymią wagę mają tutaj tzw. “umiejętności miękkie” naszych pracowników, które polegają na właściwej obsłudze każdego gościa. Równie ważne jest wyposażenie recepcji w firmie. Właśnie na tym zagadnieniu doskonale się znamy, zapraszamy więc do lektury artykułu.
W zasadzie każda firma potrzebuje sali konferencyjnej. Miejsce to może spełniać wiele różnych funkcji. Jakie meble biurowe wybrać, aby jak najefektywniej wykorzystać tę przestrzeń? Temu właśnie zagadnieniu się dziś przyjrzymy, zapraszamy więc do lektury!
Posiadając już pewne doświadczenie w urządzaniu biura łatwo popaść w rutynę. Dzisiaj powiemy jakich błędów unikać, kiedy naszym zadaniem jest umeblowanie biura. więcej
Kiedy przychodzi nam organizować własne miejsce pracy często zdajemy się na przypadek. Jednak świadome podejście w kwestii organizacji biurka przyniesie porządek, który spowoduje lepszą efektywność w wykonywaniu powierzonych obowiązków. więcej
Ciągle słyszymy, że komfort w pracy jest bardzo ważny, o ile nie najważniejszy. Taki wynikający z wygodnego i dobrze zaprojektowanego stanowiska pracy przekłada się na to, jak się czujemy.
więcej
O białych meblach przyjęło się myśleć, że łatwo się brudzą. Do tego nie zawsze pasują do kolorystyki danego pomieszczenia, a w przypadku wnętrz biurowych muszą też wpisywać się w charakter firmy. Dlatego dziś sprawdzimy dobre i złe strony użytkowania białych mebli biurowych.
więcej
Przychodzimy do pracy i po sprawdzeniu najświeższych wiadomości oraz przeskrolowaniu niebieskiego portalu społecznościowego wbijamy wzrok w jeden, z niewiadomych powodów atrakcyjny w danej chwili, punkt na zupełnie białej ścianie. Kto z nas nie miał tak choćby raz?
Zmiany w designie meblowym zachodzą dość powoli. Uważniej im się przyglądając można zaobserwować jednak pewne symptomy nadchodzących trendów. Zobaczmy, co one zwiastują.
Zbliżające się święta Bożego Narodzenia od pierwszych dni listopada czuć praktycznie na każdym kroku. Atakują nas reklamy świąteczne, sklepowe półki wabią nas świątecznymi cenami. W domu coraz częściej rozmawia się o nadchodzącej pierwszej gwiazdce. Dlaczego by nie poczuć tego klimatu także w naszym biurze?
więcej
Idealne biuro nie ma swojej definicji. Dla niektórych doskonałym miejscem do pracy jest stół kuchenny we własnym mieszkaniu. Inni nie wyobrażają sobie wykonywania obowiązków bez ciszy własnego gabinetu. Są jednak rady, które pozwolą stworzyć wygodny kąt do pracy w każdych warunkach i za pomocą niewielkiego budżetu.
Jeśli Twoje finansowe możliwości nie przewidują aktualnie możliwości dokonania rewolucji w wystroju biura, zacznij od drobnych kroczków, jakie prezentujemy w poniższym artykule. więcej
Praca biurowa nie kojarzy się nikomu z niebezpiecznym zajęciem, raczej wręcz przeciwnie, zatrudnienie w biurze określane bywa jako „ciepła posadka”. A jednak – wielogodzinne siedzenie przed ekranem komputera także ma swoje konsekwencje zdrowotne.
Wielokrotnie na naszym blogu poruszaliśmy temat ergonomii oraz właściwego dopasowania mebli biurowych do pracowników. Mamy nadzieję, że ten tekst uzmysłowi, dlaczego właściwe wyposażenie biura jest takie ważne.
Obserwując światowe trendy, zauważyć można, że znów pojawiły się pewne prądy w urządzaniu biur, świętujące aktualnie swoje tryumfy. Jeśli szukasz inspiracji przy tworzeniu modnego, a zarazem praktycznego biura – może część z nich przypadnie Ci do gustu?
W bardzo wielu branżach wymagane jest stworzenie w firmie miejsca, gdzie klienci lub kontrahenci będą mogli poczekać na spotkanie lub obsłużenie przez pracowników. Idealna poczekalnia musi być przyjemna dla oczekujących, gdyż wpływa to na odpowiedni wizerunek firmy.
Zazwyczaj na blogu Wuteh doradzamy, jak zrobić coś dobrze. Dziś jednak przedstawimy rady, których nie powinno się słuchać, gdy urządza się biuro albo miejsce do pracy. Nietrafione, fałszywe, nieaktualne – czego unikać?
więcej
Choć proces informatyzacji przebiega bardzo szybko, to jednak każdy właściciel firmy wie, ile miejsca potrzeba na przechowywanie papierowych wersji dokumentów. W niejednej firmie niezbędne są również książki i publikacje, z których korzysta się w czasie pracy.
Kontenery biurowe to niewielkie szafki, których charakter pozwala na ich wielostronne użytkowanie. Można wyróżnić meble mobilne, osadzone na kółkach lub stacjonarne. W zależności od potrzeb warto zdecydować się na odpowiedni rodzaj.
Komunikacja w dzisiejszych czasach jest niezwykle ważna. Ważne jest nie tylko stosowanie odpowiednich form dialogu z klientami, ale o czym niejeden przedsiębiorca miał już okazję się przekonać, także szybki przepływ informacji w firmie.
Ścianki tapicerowane to jeden z produktów naszej Fabryki, który cieszy się sporą popularnością. Jest to dodatek, pozwalający w ciekawy sposób wpłynąć na aranżację pomieszczenia, a to nie jedyna ich zaleta.
Jeśli chodzi o przestrzeń kreatywną, to niedoścignionym wzorem są siedziby Google, gdzie pomieszczenia dla projektantów i programistów przypominają raczej realizację marzeń dziecięcych niż typowe biura. Jednak coraz więcej firm idzie w te ślady i decyduje się na stworzenie miejsca, gdzie panuje nieco luźniejsza atmosfera i można nie tylko w spokoju popracować, ale także zrelaksować się, porozmawiać ze współpracownikami lub na przykład pograć na konsoli.
Dziękując Państwu serdecznie
za dotychczasową współpracę,
pragniemy złożyć życzenia
ciepłych i rodzinnych
Świąt Bożego Narodzenia
oraz samych sukcesów
w nadchodzącym Nowym 2016 Roku
Branża mebli biurowych nie jest tak podatna na szybko zmieniające się mody, jednak także tu można zauważyć oddziaływanie pewnych trendów. Choć nie zmieniają się one zbyt szybko, to jednak zawsze można wskazać na pewne nurty, które dominują w danym roku lub dekadzie. Jakie zmiany projektanci wnętrz zamierzają realizować w 2016 roku, a które są nowością?
Rośliny w biurze, choć nie wszyscy są do nich przekonane, to jednak dobry wybór. Dlaczego? Oczyszczają powietrze z acetonu, wydzielanego przez biurowe monitory, stanowią miły akcent kolorystyczny dla oka, mogą również być niecodzienną dekoracją, robiącą wrażenie na klientach. Warto jednak wybrać rośliny mało wymagające i proste w uprawie. Poniżej prezentujemy listę roślinek doniczkowych o ciekawych wyglądzie.
więcej
W każdym biurze potrzebna jest przestrzeń, w której składować będziemy dokumenty, segregatory, prospekty, książki lub różnego rodzaju pomoce. W przypadku jednoosobowej działalności wystarczy jeden regał, ale większe firmy często muszą organizować całe archiwa. Przepisy, które obowiązują w Polsce, nakazują przechowywanie większości dokumentacji przez co najmniej 5 lat.
Nie zawsze mamy do dyspozycji biuro o takim metrażu, jak byśmy sobie życzyli. Jak urządzić małe biuro, by praca w nim była efektywna i przyjemna?
więcej
Miło nam poinformować, że Wuteh został partnerem oraz sponsorem cyklu warsztatów wizualizacyjnych „Let’s go desing”dla młodych architektów oraz projektantów wnętrz. Głównym celem warsztatów jest nauczenie tworzenia projektów 3D przy użyciu takich narzędzi, jak SketchUp czy V-Ray.
więcej
Specjaliści od wystroju wnętrza i psycholodzy już dawno znaleźli porozumienie w kwestii, że istnieją kolory, które sprzyjają skupieniu w pracy, jak również są takie, które wywołują określone samopoczucie. W oparciu o tą wiedzę projektuje się dziś wnętrza zarówno wielkich biurowców, jak i przedszkoli, przychodni lekarskich, czy restauracji. Różne barwy różnie wpływają na nasz nastrój. Jaka więc kolorystyka sprzyja kreatywności, a jaka sumiennej pracy?
więcej
W kolejnym poradniku skupimy się na meblach wykonanych na wysoki połyk. Są one chętnie wybierane do biur, a ich popularność trwa już od wielu lat. Również nasza firma oferuje tego rodzaju meble. Elementy z połyskiem stanowią j zwykle część mebla, co pozwala to osiągnąć ciekawy efekt plastyczny i funkcjonalny.
Dbając o naszych klientów, postanowiliśmy stworzyć poradnik o tym, jak dbać o różne rodzaje mebli. Urządzenie biura jest nie małym wydatkiem, warto więc wprowadzić w firmie odpowiednie zabiegi pielęgnacyjne, które pozwolą wydłużyć proces eksploatacji mebli. Niniejszy artykuł może służyć np. do ustaleń z firmą sprzątającą. Pierwszy odcinek naszego cyklu dotyczyć będzie mebli z płyty melaminowanej.
Recepcja to bardzo ważne miejsce – jest to często ten punkt, z którym pierwszą styczność ma klient lub potencjalny kontrahent. Liczy się tu nie tylko odpowiednio wykwalifikowany personel, mający wpływ na to, jakie pierwsze wrażenie nasze przedsiębiorstwo wywrze, ale także sama estetyka otoczenia. Warto w związku z tym zadbać o odpowiednią ladę biurową, przy której pracować będzie obsługa lub sekretarka.
Praca na stojąco staje się coraz popularna – wedle specjalistów od zarządzania sprzyja ona poprawie jakości pracy. Jedno jest pewne – warto sprawdzić działanie tej metody na sobie. Zapraszamy do lektury krótkiego poradnika, jak zadbać o odpowiednie miejsce do pracy w pozycji stojącej oraz jakie ma ona zalety.
Przeczytaj w Gazecie Wyborczej o projektowaniu wnętrz biurowych. O tym jak ważne są umiejętności architektoniczne, ale również znajomość produktów i umiejętność zrozumienia Klienta. Artykuł dostępny jest w dodatku Mój biznes oraz poprzez stronę…
Od 2013 roku produkujemy meble zgodnie ze standardami jakości ISO:9001. Wdrożenie ISO zajęło nam blisko 6 miesięcy. Uczestniczyli w tym projekcie kierownicy wszystkich działów w firmie. Co to oznacza dla dla naszych Klientów?
Jadąc pociągiem do Poznania byłem świadkiem rozmowy krawcowej i koleżanki:
A: Kupujesz sukienki w sklepach, czy zawsze szyjesz sobie sama?
B: Czasem kupuję i najważniejsza jest dla mnie metka.
W zeszłym roku meble Wuteh sprzedaliśmy do 25 krajów. Wśród naszych odbiorców znaleźli się użytkownicy z Uni Europejsiej, ale także z tak odległych miejsc jak Arabia Saudyjska. Cieszy nasz wzrost przychodów z eksportu. Coraz częściej zamówienia z zagranicy dotyczą mebli o podwyższonym standardzie. Dzięki zróżnicowaniu rynków docelowych możemy z większą stablinością podchodzić do nowych inwestycji.
Dobiegł końca wspaniały sezon w wykonaniu Kamila Stocha. Gratulujemy sukcesów i życzymy pomyślności! Czy wiesz, że tory zjazdowe na najnowszych skoczniach wykonuje firma Rehau. Okleiny tej firmy są również stosowane przy zabezpieczaniu krawędzi naszych biurek i szafek.
W ostatnich dniach I i II piętro ekspozycji z meblami biurowymi było fotografowane przez tzw. samochodzik Google. Zapraszamy do wirtualnej wędrówki po wnętrzu naszego salonu w stylu StreetView z Google Maps. Aby rozpocząć spacer wystarczy kliknąć pomarańczowego ludzika. Warto powiększyć widok poprzez kliknięcie napisu Wyświetl większą mapę. Wtedy można oglądać salon w wysokiej rozdzielczości. Aby wejść na II piętro trzeba podejść do drzwi i strzałkami w górę po schodach.
Planując rozbudowę powierzchni biurowej firmy, często przeglądamy setki katalogów oraz gotowych propozycji, które spełniają ogólne kryteria, jednak najczęściej potrzebujemy indywidualnego podejścia w celu optymalnego dopasowania projektu do własnych potrzeb. Zobacz przykładową realizację obejmującą przygotowanie projektu 2D (tzw. rzut z góry), wizualizację kolorową w 3D oraz zdjęcia z ustawionymi meblami u Klienta.
Obecne trendy w projektowaniu przestrzeni biurowych prowadzą do poszukiwania rozwiązań typu open-space. Pomimo istotnych zalet pomieszczeń tego typu, w których pracownicy pozostają ze sobą w bliskiej współpracy i stałym kontakcie, występują także zjawiska niekorzystne. Jednym z nich jest hałas, który negatywnie wpływa na niezakłóconą pracę i jej efektywność, należy go zatem absorbować.
Idealne obrotowe krzesło biurowe powinno obracać się z każdym ruchem użytkownika. Jednocześnie powinno ono również zachęcać do zmiany postawy. Poprzez instynktowną zmianę pozycji siedzenia krążki miedzykręgowe (potocznie nazywane dyskiem) i kręgosłup są równomiernie obciążone i odciążone. Taka forma poruszania się podczas siedzenia wspomaga naturalne bodźce, impulsy ruchu, utrzymuje zdolność koncentracji na wysokim poziomie i zwiększa wydajność.
Czy wiesz, że meble biurowe, obok samochodów, sprzętu komputerowego czy maszyn mogą być przedmiotem leasingu.
Często z leasingu mebli korzystają młodzi przedsiębiorcy i tzw. start-up’y – czyli firmy działające na rynku krócej niż rok. Takim podmiotom ciężko jest zdobyć wsparcie finansowe w bankach, więc naprzeciw ich oczekiwaniom wychodzą firmy leasingowe. Firmy leasingowe ponoszą mniejsze ryzyko niż banki, gdyż to one przez cały czas finansowania są właścicielem sprzętu, samochodu lub mebli biurowych.