Blog

Od projektu do realizacji
data dodania: 29 stycznia 2014 / kategorie: Meble biurowe

Planując rozbudowę powierzchni biurowej firmy, często przeglądamy setki katalogów oraz gotowych propozycji, które spełniają ogólne kryteria, jednak najczęściej potrzebujemy indywidualnego podejścia w celu optymalnego dopasowania projektu do własnych potrzeb. Zobacz przykładową realizację obejmującą przygotowanie projektu 2D (tzw. rzut z góry), wizualizację kolorową w 3D oraz zdjęcia z ustawionymi meblami u Klienta.

Stworzenie odpowiednich warunków pracy w każdej firmie wymaga optymalnego urządzenia pomieszczeń. Biuro, gabinet, sala konferencyjna czy recepcja powinny spełniać nasze indywidualne wymagania. Najlepszym sposobem aby to osiągnąć jest projekt – wizualizacja 3D. Kiedy go mamy koncepcja aranżacji i jej realizacja powinny przyjść łatwiej.

Aranżacja i wyposażenie wnętrz powierzchni biurowych wykonywana jest w oparciu o projekty komputerowe, które umożliwiają obejrzenie wizji wyglądu biura w wersji 3D. (Wuteh 3D, CAD)

Pierwszą czynność którą wykonuje projektant, to dokładne zmierzenie powierzchni pomieszczeń. Dzięki temu możemy opracować kilka koncepcji rozplanowania powierzchni. Są one przestawiane w formie płaskiego rzutu, z naniesionymi ścianami oraz wyposażeniem.

Kolejnym etapem jest dobór kolorystyki mebli i wyposażenia. Projektant powinien dostosować się do podanego przez klienta przedziału cenowego i przekazać konkretne modele z katalogu, wraz z próbkami konkretnych materiałów typu płyty, metal, tapicerka.

Kiedy wszystkie szczegóły zostaną uzgodnione z klientem, projektant przystępuje do tworzenia trójwymiarowej wizualizacji poszczególnych pomieszczeń.

 

Ostatnim etapem pracy jest realizacja projektu.

 

MEBLE BIUROWE – zaprojektowane specjalnie dla Twojego biura, pozwolą stworzyć przyjazne i funkcjonalne miejsce pracy dostosowane do konkretnych potrzeb pracowników firmy, co podniesie efektywność ich pracy. Właściwa stylistyka mebli oraz wysoka jakość i przemyślany design sprawią, że Twoja firma zyska indywidualny, niesztampowy wizerunek, który wyróżni ją spośród konkurencji i wpłynie korzystnie na postrzeganie jej przez klientów.

Tekst: Wioleta Drzewińska (Wuteh)